تناقص

 

می گویند زن حسود است........... 

می گویند زن بدذاتست............ 

زن رانندگی بلد نیست......... 

زن عقلش کم است........... 

زن وسوسه گناه است............  

 

من نمی فهمم، شما کم کله ها پس چرا  این ضعیفه های احمق حسود بدذات را به نام پاسداری  از ناموس زندانی و بعد با مهریه معامله می کنید. 

 

به استاد تربیت بدنی احمقم گفتم: استاد جامعه ی ما مرد سالاره.

جواب داد: کی گفته؟ برعکس زن سالاره، رفیقم به من گفته که به زنت اجازه نده رانندگی یاد بگیره و گرنه از دستت در میره و روت سوار می شه. 

 

گاهی میگم شاید نیچه راست میگفت، شاید بعضی ها پست متولد می شوند و پست می میرند.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
من چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 http://kharnevesht.blogsky.com/

نیچه... باید حرفاشو با طلا نوشت

الهه پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 14:08

gahi be 2bale ye vajeh pichideh migardim vali faramosh mikonim sedaghate bayano dar vajeganemon,amir in jomlehat poraz sadegi va faryade doseshon daram koliiiiiiiii

منیژه شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 16:17 http://tardidotalatom.wordpress.com/

جامعه ما احمق سالاره... زن و مردش هم فرقی نداره!
فرق جامعه ما با کشورهای پیشرفته ای که زنان برای حقوق خودشون تلاش می کنن و تلاش می کنن تا شخصیتشون دیده بشه نه جنسیتشون.... اینه که زنای ما هم به این وضعیت دامن می زنن... خودشون به استفاده ابزاری شدنشون دامن می زنن
فرقش اینه که زن ایرانی توی دوره جدید به جای این که وایسه حقوق حقه خودش رو بگیره حقوق انسانیش رو شروع کرد به سلب حقوق مردش و ...
چه خوب می گه سعاد الصباح توی شعرش که:
" تعریفی نو از جهان سوم "

چون عشق

شرمندگی ای درجه سه است

و زن

شهروندی درجه سه است

و مجموعه های شعر

کتابهای درجه سه اند

به همین دلیل ما را

مردم جهان سوم می نامند

نریمان جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:59

تا زمانی که تک تک ما این افکار زشت و قبیح رو کنار نذاریم و نخوایم واقعیت های وجودیمون رو قبول کنیم وضعیت جامعمون همین جوری میمونه.
متاسفانه ما عادت نکردیم از مغزمون استفاده کنیم...

بارون سیاه شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:04 http://blackrain.blogsky.com

ولی من یه نظر دیگه دارم !
یه کم مخالفم البته دوست ندارم مخالف باشم ولی می گم چرا
" به نظر من " بعضی چیزا و شاید اکثر "چیزها" در دنیا فقط و فقط
به دست زمان تغییر می کنن !
من زیاد تاریخ نخوندم ولی همیشه راجع به ش کنجکاو و علاقه مند بودم
فکر نمی کنم در گذشته (دور) زن در ایران جایگاه امروزی رو داشته !
نمی گم نسبت به امروز پایین تر یا بالاتر ، اما به هر حال تغییری ایجاد شده !
و این تغییر به مرور زمان پیش اومده !
حالا هم نسبت به 25 سال پیش جایگاه زن تغییرات اندکی داشته (مثبت یا منفی)
پس مطمئناً در آینده هم تغییراتی (مثبت یا منفی)خواهد کرد
من فکر می کنم زن ها خودشون رو ثابت کردن و ثابت خواهند کرد
و اینکه در چه راهی خودشون رو به اثبات برسونن در نهایت در اختیار خوشونه .

حالا می گم مخالفتم برای چی بود ، در کنار این حرفهای شما
آدمهایی هستند که نظر عکس دارن !
اون ها زن رو واقعاً باور دارند و در بعضی مواقع حتا فراتر از یک انسان

می گویند زن فرشته است ...
می گویند زن مکمل مرد است ...
می گویند زن صبور است ...
می گوبند زن پاک است ...
و ...
خوب این هارو هم می گن

اما باید دید زمان زن رو چه معرفی کرده و خواهد کرد !؟
ببخشید طولانی شد
این فقط نظرِ من بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد