الا

 

کودکی، تنها گوشه ی کوچه بازی

 

مدرسه، من و یک نیمکت که صفحه ی درد دلم بود 

 

نوجوانی، بلند خندیدن با پسرهای بی رحم کلاس، شکستن در اعماق وجود 

 

جوانی، گم گشته و باز تنها میان ژست ها و غرورها، میان من ها و من ها و باز من ها 

 

زیر باران، حیرت آن که شاید، فقط شاید رفیقی آن طرف تر، جایی دور منتظرم بود 

 

و باران مرا دید و باران مرا شنید،  

 

که امروز تو را دارم 

 

که هیچکس ندانست و هیچکس نفهمید که تو کیستی 

 

در پس چشمانت دریایی موج میزند که تا لذت ظهر تابستان کودکیم می رود 

 

و گرمای دست هایت، قلبم که یخ زده بود را دوباره تپاند 

 

و آغوشت، 

 

آغوشت مرا به زیباترین خواب های معصوم ترین طفل ها برد 

 

که تو نه تنها یک آزاده، بلکه آزادی هستی، 

 

و نه تنها یک عاشق، که خود عشق.  

 

 چشمان درندگان برق می زنند 

 

 از پس تاریکی های روز به روز تیره تر، 

 

و ما به آن ها پوزخند زدیم، چرا که می دانستیم 

 

بر هر چه بتازند، بر قلب های ما نتوانند 

 

و بر هر چه حکم کنند، بر عشق ما نخواهند کرد 

 

سپاس،  

 

از خدایانی که شاید باشند و نباشند 

 

تا کائناتی که نفهمیدمشان. 

 

                                                                                             

 

                                                                                  تقدیم به الا 

                                                                                        یار و رفیق مهربانم