حیات

سلام زندگی

سلام طبیعت

سلام مَردم

پاک شدم.

از اعتیادِ به دنیایی که هرگز وجود نداشته

دنیایی نفرین شده برای خودنمایی و به رخ کشیدن قدرتی که هرگز نبوده

از مجاز

من یک سال مرده بودم

میان شکلک های ملعون جنگجو و خون ریز

 

(این رو مدیون هشیاری گلنار، صبر خونوادم و بیدار باش رضا هستم که ناگهان به خودش اومد)

--

خنده داره اما اصلآ شوخی نیست.

خطری بزرگ بشر آینده رو تهدید می کنه

به مراتب خطرناکتر از مواد مخدر، بلایای طبیعی با حتی جنگ

خطری که مثل قارچ همه جا ریشه زده و می زنه

دنیای مجازی.

سری به  game net سر خیابونتون بزنین، تو چشمای یکیشون نگاه کنین، تا بفهمین من از چه فاجعه ای حرف می زنم.

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:49 http://www.stalker.blogfa.com

سلام امیر جان
تبریک میگم . هر چند اعتیاد هم خودش عالمی داره !
البته کارت هنوز تموم نشده و دو تا چیز رو فراموش نکن:
1. ترک اعتیاد قدم اوله. نگه داشتن ترک مهم تره .....!
2. اونهایی رو هم که با خودت به این دنیای نفرین شده کشیده بودی ، الآن منتظرن که نجاتشون بدی. تکذیب نکن چون عکسش هنوز هست .........!

به ما هم سری بزن
موفق باشی با غیرت !

سید سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:52 http://seyyed.persianblog.com

تو دست استکبارو کوتاه کردی پسر!بزن قدش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد